skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

در کلیه اتوپرس ها برد الکترونیکی وجود دارد که معیوب شدن برد و اختلال در آن، عامل اصلی در بیش تر مشکلات اتوپرس است. بوق زدن اتو پرس یک نوع ارور می باشد و باعث مختل شدن عملکرد دستگاه و در نتیجه گرم نشدن و بخار تولید نکردن آن می شود. این ارور ناشی از استفاده نکردن طولانی مدت از دستگاه و یا عمر بالای آن می باشد. مشکل بوق زدن اتو پرس از اختلال در برد آن ناشی می شود که برای حل این مشکل، عیب یابی و تعمیر اتو پرس باید توسط خدمات مجاز اتو پرس و تکنسین متخصص اتو پرس انجام شود.

نکات نگهداری از اتو پرسراه حل جلوگیری از بوق زدن اتو پرس

برای جلوگیری از مشکل بوق زدن اتو پرس پیشنهاد می شود که با فاصله معینی در ماه، حداقل ۴ بار از اتو پرس استفاده شود. بدین شکل موجب می شود تا سیستم برد و بخار دستگاه تقویت شده و دچار آسیب نشود.

سه نکته دیگر برای نگهداری از اتو پرس توصیه می شود تا دستگاه عمر بیش تری پیدا کند :

⦁  محافظ برق استاندارد با جلوگیری از نوسان برق، از صدمات وارد به سیم کشی و برد دستگاه جلوگیری میکند

⦁ استفاده از آب مقطر در دستگاه اتوپرس باعث جلوگیری از ته نشین شدن املاح محلول در آب که موجب رسوب گرفتگی در نقاط مختلف دستگاه اعم از فیلتر، پمپ، سنسور ها، شیلنگ ها، واسطه ها، صفحه های اتوپرس و آب بند های آن می شود.

⦁نکته دیگر در خصوص اتو پرس ابر و روکش دستگاه می باشد. ابر سالم با خاصیت ارتجاعی که دارد موجب می شودتا چروک لباس به سهولت باز شود که این امر در مصرف برق، زمان و تسهیل در اتو کردن تاثیر بسزایی دارد.

بیش تر بخوانید: نقش آب مقطر در رسوب زدایی اتوپرس

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 3 Comments

  1. سلام دسته اتو پرس سانی مدل SIP1210دارید دلیل بخار نکردن وبوق تک تک زدنش می‌تونه از دسته باشه چون دسته اش شکسته ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top