skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

یکی از عواملی که در عدم بخار دهی اتو پرس تاثیر دارد رسوب گرفتگی منافذ اتوپرس است. پیش از آن که زمان آن برسد تا دستگاه خود را برای رسوب زدایی به مراکز تعمیر اتوپرس ببرید بهتر است از نقش آب مقطر در رسوب زدایی اتو پرس اطلاع پیدا کنید.

سختی آب-
سختی آب-

آب مقطر و جلوگیری از رسوب زدایی اتوپرس

آب سخت آبی است که دارای نمک های معدنی از قبیل ترکیبات بی کربنات، یون‌های کلسیم، منیزیم و…..است.رفع سختی آب فقط با دستگاه های تصفیه آب انجام خواهد شد و فیلتر های رزینی فقط در صد جزیی از سختی آب را میگیرد.

بهترین اب مخصوص اتوپرس اب مقطر میباشد آب مقطر ابی است که ناخالصی آن به شیوه تقطیرگرفته شده باشد. در این شیوه آب را جوشانده و بخار آب را به ظروف دیگری انتقال می‌دهند که pH آب مقطر خنثی و در حدود ۷ می‌ باشد.

 

آب مقطر-
آب مقطر-

 آب جوشیده سرد شده برای اتو پرس و سایر دستگاه هایی که با بخار کار می کنند مانند بخار شوی، بخور سرد، اتو دستی ضرر بیش تری می رساند، به این دلیل که با جوشاندن اب، غلظت آب را بالامیبریم و زمانی که غلظت آب بالا برود سختی آب نیز بالا میرود.

به طور کلی دستگاهایی مثل اتو پرس که سیکل عملکرد دستگاه و یا بخشی از ان با آب می باشد حتما آب بدون سختی (اب مقطر) استفاده شود چرا که سیستم کلی دستگاه را دچار مشکل خواهد کرد.استفاده از آب دارای سختی به بخش های از جمله پمپ آب ،شلنگ ها اب .بندها. المنت .سنسورهای حرارتی آسیب جدی وارد میکند.

 

بیش تر بخوانید:چگونه از اتو پرس استفاده کنیم؟

 

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top