skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

مکش نداشتن جاروبرقی و به خوبی نکشیدن آشغال و گرد و غبار به درون خود مشکل رایجی است که در تعمیر جاروبرقی توسط تکنسین ها بر طرف می شود. اما در بعضی مواقع مشکلی است که به راحتی توسط خود شما بر طرف می شود. در این مقاله از تعمیرات سایت راهنمایی هایی آورده شده است تا از مشکل مکش نداشتن جاروبرقی پیشگیری کنید و یا آن را رفع کنید.

بررسی علت های مکش نداشتن جاروبرقی-

بررسی علت های مکش نداشتن جاروبرقی

•پر بودن کیسه جاروبرقی

اگر مکش جاروبرقی شما کاهش یافته است، اولین چیزی که باید چک کنید این است که کیسه جاروبرقی پر شده یا خیر. اگر پر شده، رفع این مشکل ساده است، به سادگی کیسه را تعویض کنید!

پر بودن کیسه جاروبرقی-

•کثیف شدن فیلتر

فیلتر کثیف یا مسدود شده هم می تواند باعث مکش نداشتن جاروبرقی شود. جوش شیرین را در آب حل کنید. با محلول به دست آمده فیلتر ها را به خوبی بشویید. اگر این راه حل جواب نداد باید فیلتر را تعویض کنید.

•گیر کردن آشغال در لوله

یکی دیگر از دلایل مکش نداشتن جاروبرقی گیر کردن موانع در داخل لوله ی جاروبرقی است که باعث کاهش قدرت دستگاه می شود. جاروبرقی را خاموش کنید، سیم آن را از برق بکشید و سر تا سر لوله و خرطومی دستگاه را برای وجود هر مانعی چک کنید. همچنین قسمت برس چرخشی جاروبرقی را هم برای وجود نداشتن مانع باید چک کنید. اگر چرخ های برس آسیب دیده است، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

گیر کردن آشغال در لوله-

•وجود شکاف در مسیر مکش

وجود سوراخ یا پارگی در خرطومی جاروبرقی شما به طور چشم گیری می تواند قدرت مکش جاروبرقی را کاهش دهد. اگر مشکل این باشد، ممکن است نیاز به تعویض خرطومی جارو برقی باشد. همچنین شما باید محل صدق خرطومی با لوله را چک کنید تا شل نباشد.

 

بیش تر بخوانید : دلایل روشن نشدن جاروبرقی

 

 

 

Rate this post

This Post Has 2 Comments

  1. ممنون از راهنماییهای فنی شما، که بدین شکل حدالمقدور راهکارهای رفع مشکلات دارندگان وسایل اینچنینی را آموزش می دهید.
    ولی خواهشمندم با توجه به مشکلات مالی و غیر قابل انکاری که گریبان مردم ایران را گرفته، در صورت امکان نسبت به کاهش اجرت تعمیرات و همچنین رفع عیب و آماده بکار گردیدن سریعتر وسایل ارسالی محبت لازم را مبذول فرمایید.
    با سپاس.

    1. با سلام.با توجه به اینکه شرکت تعمیرات سایت موظف به استفاده از قطعات فابریک میباشد، پروسه استعلام گیری و تهیه قطعات کمی زمانبر میباشد .شرکت تعمیرات سایت سعی دارد قطعات فابریک را با به صرفه ترین هزینه برای مشتری فراهم سازد.
      جهت تسریع در خدمات رسانی میتوانید از خدمات ویژه در شرکت استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top