skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

دلایل روشن نشدن جاروبرقی | کار جارو برقی ها تمیز نگه داشتن کف خانه و محل های دیگر و از بین بردن گرد و غبار از سطح زمین می باشد. با توجه به حجم کاری که ما از آنها می کشیم آنها برخی اوقات مستعد مشکلات و خرابی هایی هستند، اما بیشتر مشکلات جارو برقی ها به راحتی برطرف می شوند. در این مقاله از تعمیرات سایت راهکار هایی برای تعمیر جاروبرقی در برطرف کردن مشکل روشن نشدن جاروبرقی ارائه شده است.

بررسی دلایل روشن نشدن جاروبرقی

جاروبرقی ای که روشن نمی شود و از کار افتاده است یک مشکل رایج است، اما به توصیه ی تعمیرکاران جاروبرقی، معمولا این مشکل به راحتی برطرف می شود. این راهنمایی ها به شما کمک می کند تا دستگاه خود را درست کنید و دوباره به کار بیاندازید.

چک کردن برق دستگاه-

•اولین قدم چک کردن برق دستگاه

ممکن است ساده به نظر رسد، اما اغلب علت روشن نشدن جاروبرقی قدرت کم برق می باشد. چک کنید که سیم دو شاخه ی جاروبرقی به پریز برق متصل شده باشد و فیوز ها و مدارشکن برق نیازی به تنظیم مجدد نداشته باشند.

•فعال کردن قطع کننده حرارتی برق

یک قطع کننده حرارتی برق فعال که مانع جریان برق می شود، علت محتمل بعدی روشن نشدن جاروبرقی می باشد. سیم ها و فیلتر ها را برای هر نوع انسدادی چک کنید و هر مانعی را که مشاهده کردید از بین ببرید.

پر شدن کیسه جاروبرقی

•پر شدن کیسه جاروبرقی

در برخی موارد، کیسه ی جاروبرقی پر شده باعث جلوگیری از روشن شدن دستگاه می شود. برای رفع این مشکل، به سادگی کیسه ی آن را تعویض کنید.

•آسیب دیدن سیم جاروبرقی

اگر مشکلات قبلی وجود نداشت، سیم جاروبرقی معیوب می تواند علت روشن نشدن جاروبرقی باشد. ابتدا، چک کنید سیم جاروبرقی به درستی به دستگاه متصل شده باشد (چک کردن این کار هم کار ساده ای است) و روی روکش پلاستیک سیم شکاف و بریدگی ای وجود نداشته باشد. اگر سیم آسیب دیده باشد، ممکن است نیاز باشد بلافاصله تعمیر یا تعویض شود.

دکمه خاموش و روشن معیوب

•دکمه خاموش و روشن معیوب

ممکن است دکمه ی خاموش و روشن جاروبرقی در گذر زمان خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد. جاروبرقی های مختلف کلید های خاموش و روشن متفاوتی دارند، با این حال تعویض همه آنها کار ساده ای است.

•خرابی موتور جاروبرقی

اگر موتور ایراد داشته باشد، جاروبرقی کاملا از کار می افتد. به یاد داشته باشید که موتور معیوب معمولا به دلیل مسايل دیگر نظیر فیلتر های مسدود شده یا استفاده بیش از حد از یک کیسه ی جارو اتفاق می افتد. بنابراین وقتی موتور را تعویض می کنید، به یاد داشته باشید که مشکلات دیگری که سبب از کار افتادن موتور جاروبرقی می شود را چک کنید.

اگر جاروبرقی شما به درستی کار نمی کند، با تعمیرات سایت تماس بگیرید، هر مشکلی که باشد، ما قطعه ی یدک مورد نیاز شما را خواهیم داشت.

 

بیش تر بخوانید : علت های داغ شدن موتور جاروبرقی

 

 

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top