skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

نشتی آب ماشین ظرفشویی از اطراف موتور | ابتدا، سعی کنید منبع نشتی آب را پیدا کنید. اگر این نشتی آب از بدنه موتور می باشد، درزگیر موتور احتمالا ایراد دارد. اگر این درزگیر ایراد دارد، آن را تعویض کنید. (برخی فروشندگان این درزگیر را جدا از پروانه می فروشند. برخی دیگر پروانه و درزگیر را با هم می فروشند. و فروشندگان دیگر همچنان به جای فروش پروانه و درزگیر، کل مجموعه پمپ و موتور را با هم به فروش می رسانند. از نظر هزینه معمولا تعویض پروانه و بسته درزگیر بسیار به صرفه تر از تعویض مجموعه پمپ و موتور می باشد.)

مجموعه پمپ و موتور-

دلایل نشتی آب ماشین ظرفشویی از اطراف موتور

مجموعه پمپ و موتور در نشتی آب از موتور

اگر نشتی آب از محدوده موتور دستگاه می باشد، در تعمیر ماشین ظرفشویی کل مجموعه پمپ و موتور تعویض می شود. ابتدا، سعی کنید منبع نشتی آب را پیدا کنید. اگر نشتی آب از پمپ تخلیه می باشد، احتمالا پروانه و درزگیر دستگاه علت نشتی آب می باشد.

در اکثر ماشین های ظرفشویی، می توانید پروانه و کل درزگیر را جدا از پمپ تخلیه تعویض کنید. با این حال، اگر نمی خواهید پمپ را جدا کنید، یا اگر پروانه و درزگیر به طور مجزا قابل دسترس نیست، می توانید کل مجموعه پمپ و موتور را تعویض کنید. علاوه بر این، اگر بدنه ی موتور زنگ زده است و پروانه ی جدید به درستی بر روی بدنه ی آن قرار نمی گیرد، مجموعه پمپ و موتور دستگاه را تعویض کنید.

واشر پمپ معیوب ظرفشویی-

واشر پمپ معیوب

اگر واشر پمپ پاره شده است، این موضوع باعث نشتی آب در زیر ماشین ظرفشویی می شود. اگر واشر یا درز پلاستیکی پمپ پاره شده آن را تعویض کنید.

مخزن

بیشتر پمپ های ماشین ظرفشویی دارای یک مخزن یا پمپ بزرگ می باشند که آب را جمع می کند تا وارد پمپ شود. دور تا دور این پمپ را یک درزگیر پلاستیکی گرفته است که از ورود آب به مخزن ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند.

اگر درزگیر مخزن پاره شده باشد، این مخزن نشتی آب پیدا می کند. اگر درز مخزن آب می دهد ،آن را تعویض کنید. علاوه بر این، در برخی ماشین ظرفشویی ها، یک قفل حلقه ای از درز پلاستیکی زیر مخزن محافظت می کند. اگر این قفل حلقه ای صدمه دیده یا خراب شده باشد، آن را تعویض کنید.

مطالب مرتبط :

نحوه تعویض کنترل پنل ظرفشویی

علت نچرخیدن آب پاش ماشین ظرفشویی

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top