skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

امروزه استفاده  از اتوپرس به دلیل راحتی و خوب بودن آن  باعث شده است که روز به روز تعداد طرفداران  و استفاده کنندگان آن افزایش پیداکند. اتوپرس ها با داشتن کیفیت بالا و امکانات زیادی که دارند باعث میشوند که کیفیت اتو کشی بالا رود و مانند یک اتوکشی حرفه ای باشد و این امر باعث میشود که نیاز به پرداخت هزینه ی اضافی برای خشکشویی را برطرف کند و همچنین نیازمند نگهداری بهتر می باشد تا نیاز به تعمیر اتوپرس کمتر احساس شود.

تعمیر و سرویس اتوپرس
تعمیر و سرویس اتوپرس

اتوپرس ها مدل ها و سایزهای مختلفی دارند واندازه های معمول موجود در بازار ۲۶ و ۲۸ و ۳۲ اینچی میباشد که افراد در هنگام خرید بستگی به نوع نیاز مصرفی ابعاد و مدل آن را انتخاب میکنند. صفحه ی بزرگ اتوپرس این امکان را میدهد که به راحتی لباس ها اتوکشی شوند. بر روی اتوپرس ها صفحات نمایشی وجود دارد که بستگی به مدل دستگاه مدل صفحه نمایش آن نیز تغییر میکند صفحات نمایش در انواع دیجیتال وآنالوگ وجود دارد که این تفاوت به معنای برتری آنها نیست تنها تفاوت آنها این است که صفحات دیجیتال از جنس ال ای دی و یا ال سی دی هستند باوجود نشان دادن  اعداد و ارقام آیکون های مختلف برروی دستگاه اما در صفحه آنالوگ ,کنترل و تنظیم دستگاه توسط دکمه های موجود  برروی دستگاه انجام میشود.

 

بیشتر بخوانید:اتو پرس چگونه کار می کند؟

تعمیر و سرویس اتوپرس
تعمیر و سرویس اتوپرس

۸ نکته ضروری برای نگهداری و تعمیر و سرویس اتوپرس :

۱٫ برای جلوگیری از رسوب کردن دستگاه همیشه از آب مقطر استفاده کنید

۲٫ در صورتی که دستگاه رسوب گرفته است ومحفظه های بخار کارنمیکنند ،برای تعمیر و سرویس اتوپرس اقدام کنید.

۳٫ جهت جلوگیری از برق افتادن لباس ها در هنگام اتوکشی همیشه از روکش های اورجینال ونسوز استفاده کنید.

۴٫ برای استفاده از اتوپرس حتما از پایه اتوپرس استفاده کنید زیرا استفاده دستگاه با پایه راحت تر می باشد.

۵٫ ضربه خوردن دستگاه باعث آسیب دیدن آن میشود برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه، اتوپرس را در جایی قرار دهید که ضربه ای به آن وارد نشود.

۶٫ ضربه خوردن به دسته ی اتوپرس ممکن است باعث شکستن دسته شود که در هنگام بروز چنین مشکلی باید برای تعمیر اتوپرس اقدام کنید زیرا با وجود دسته ی شکسته انجام کار با اتو پرس امکان پذیر نمی باشد.

۷٫ باتوجه به میزان استفاده و سختی آب بهتر است که هر ۶ ما یکبار اقدام به تعویض فیلتر کنید.

۸٫ برای تمیز کردن صفحه ی دستگاه از پارچه ی مرطوب استفاده کنید.

۹٫ توجه داشته باشید در هنگام جابه جایی اتوپرس با قفل کردن دسته ی اتوپرس میتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید و همچنین این قفل برای افرادی که بچه ی کوچک دارند بسیار ضروری است.

 

تعمیر و سرویس اتوپرس
تعمیر و سرویس اتوپرس

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمبنه نگهداری و تعمیر اتوپرس می توانید از مقالات دیگری که توسط کارشناسان تعمیرات سایت تهیه شده است استفاده کنید :

 

بیشتر بخوانید: چگونه از اتو پرس استفاده کنیم؟

 

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top