skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

اتوپرس ها معمولاً به عنوان وسیله ای در خشکشویی در نظر گرفته می شوند اما کارکرد خانگی نیز دارند. این وسایل از اتوهای معمولی گران‌تر هستند و از این رو هزینه تعمیر اتو پرس از هزینه تعمیر اتو بخار گران‌تر است.

اتو پرس از اجزای مختلفی همچون بویلر، فیلتر، ترموستات، برد، مخزن و دسته تشکیل شده است که هر کدام از این قطعات می توانند دچار مشکل شوند و در نتیجه هزینه تعمیر اتو پرس را رقم بزنند که به فراخور نوع عیب و همچنین سطح خرابی، قیمت تعمیر آن تعیین می شود.

خرابی برد اتوپرس و هزینه آن

برد وظیفه فرماندهی لوازم الکترونیکی را برعهده دارد و از قطعات مختلفی همچون رله، ترانس، مقاومت، دیود، خازن و… تشکیل شده است. خرابی برد سبب اشکال در کارکرد دستگاه می شود و این اشکالات در حدی است که دستگاه را بلااستفاده می کند.

تعویض برد می تواند هزینه تعمیر اتو پرس را بسیار گران کند و مهم است شما مرکز تعمیراتی را انتخاب کنید که به هر بهانه ای سراغ تعویض برد نرود. برای تعمیر اتو پرس شما می توانید خدمات تعمیر اتوپرس تعمیرات سایت را انتخاب کنید؛ تکنسین های ما تمام تلاش خود را برای تعمیر برد الکترونیکی اتوپرس به کار خواهند بست.

خرابی برد اتوپرس و هزینه آن

هزینه تعمیر ترموستات اتو پرس

وسایل برقی ای که با سرمایش و گرمایش سر و کار دارند از ترموستات برای تنظیم دما استفاده می کنند. خرابی ترموستات در اتو پرس سبب سرد بودن آب خواهد شد. ممکن است سؤال کنید اگر ترموستات اتوپرس خراب شدن باید چه کار کنیم؟

ترموستات در برخی موارد قابل تعمیر است و در اکثر موارد خیر. در صورت غیرقابل تعمیر بودن و خرابی بیش از حد ترموستات باید با قطعه اورجینال تعویض شود. معمولاً هزینه تعمیر اتو پرس برای مورد ترموستات بالاتر از هزینه تعویض آن است و از همین رو قطعه تعویض می شود.

تعمیر المنت اتوپرس چقدر هزینه دارد؟

اگرچه ترموستات دما را تعیین می کند، اما این قطعه به المنت متصل است و در واقع المنت پس از تعیین دمای ترموستات، آب را گرم می کند. اگر المنت خراب شود، کفی دستگاه داغ نخواهد شد یا حتی ممکن است با پریدن فیوز نیز مواجه بشوید.

المنت قطعه ای قابل تعمیر نیست و پس از عیب یابی و مشخص شدن خرابی المنت، هزینه تعمیر اتو پرس به شما اعلام شده و المنت تعویض می شود.

تعمیر المنت اتوپرس چقدر هزینه دارد؟

رسوب زدایی اتو پرس

یکی از رایج ترین مشکلات اتو پرس و البته وسایلی که با آب سر و کار دارند، رسوب گرفتگی است. پروسه رسوب زدایی اتو پرس نسبت به رسوب زدایی اتو بخار، متفاوت است و امکان اعمال پروسه مشابه میان دو دستگاه مختلف وجود ندارد. در نتیجه هزینه تعمیر اتو پرس برای مورد رسوب زدایی از مدلی به مدل دیگر متفاوت خواهد بود.

تعمیر بویلر اتو پرس

بویلر همان منبع آب اتو پرس است که پس از گذشت زمان و به دلیل استفاده از آب شهری و املاح حاصل از آن ممکن است کارایی خود را از دست بدهد.

در صورت خرابی این قطعه نیز امکان استفاده از دستگاه وجود نخواهد داشت. هزینه تعمیر اتو پرس برای بویلر پس از انجام عیب یابی دقیق توسط تکنسین محاسبه خواهد شد، همچنین در برخی از موارد ممکن است نیاز به تعویض بویلر باشد.

هزینه تعویض فیلتر اتو پرس

اتوپرس ها برای جلوگیری از ورود رسوب به قطعات حساس دارای فیلتر هستند که البته این قطعه نیز پس از مدتی دچار گرفتگی خواهد شد. اگر فیلتر خراب شود و به آن رسیدگی نکنید، رسوب به سایر قطعات دستگاه شما می رسد و در نتیجه آسیبی جبران ناپذیر به آن خواهد زد.

هزینه تعمیر اتو پرس و خرید فیلتر آن برای همه مدل ها یکسان نیست؛ اما در صورت تغییر رنگ فیلتر اتو پرس می توانید با تعمیرات سایت تماس گرفته و فیلتر جدید خود را سفارش دهید.

تعمیر بویلر اتو پرس

تعویض ابر و روکش اتو پرس

ابر و روکش اتو پرس تماس مستقیم با لباس دارند و در صورت خراب شدن سبب سوختن یا لکه افتادن لباس خواهند شد. در مورد هزینه تعمیر اتو پرس برای ابر و روکش باید گفت که امکان تعمیر این مورد وجود ندارد و باید ابر یا روکش را تعویض کرد.

شکستگی دسته اتو پرس

دست آخر اینکه شکستن دسته اتو پرس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در طول بهره‌برداری از این دستگاه با آن مواجه خواهید شد؛ در صورت شکستن، تعویض دسته اتو پرس اجتناب ناپذیر است.

برای تعویض دسته اتو پرس، ابتدا باید دسته اورجینال را تهیه کنید؛ برای اطلاع از هزینه تعمیر اتو پرس و دسته آن می توانید با ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: علت بوق زدن اتو پرس

نکته پایانی

در این مطلب سعی کردیم به هزینه تعمیر اتو پرس بپردازیم؛ این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به نوسانات قیمت بازار ممکن است هزینه تعمیر اتوپرس متفاوت باشد با این حال تعمیرات سایت همواره قیمت های اعلامی از سوی اتحادیه را مدنظر قرار می دهد.

شما می توانید برای تعمیرات اتوپرس خود از تعمیرات سایت کمک بگیرید. تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی، به عنوان یکی از محبوب ترین مجموعه‌ها است. تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی، به عنوان یکی از محبوب ترین مجموعه‌ها است.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top