skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر میکروویو :

در صورتی که درب یا واشر آن خراب شده است ، هرگز تا وقتی تعمیر میکروویو انجام نشده ، نباید از دستگاه استفاده کرد. لازم به ذکر است رعایت نکردن نکات استفاده از ایمنی مایکروفر می تواند ضررهای جبران ناپذیری داشته باشد.

تعمیر میکروویو
تعمیر میکروویو

نکات مهم ایمنی مایکروفر :

  1. هرگونه تعمیر مایکروفر که باعث برداشتن پوشش محافظ می شود حتما جهت ایمنی مایکروفر به دست افراد آموزش دیده و فنی انجام گردد.
  2. غذا و مایعات را در ظروف درب بسته که ممکن است باعث ترکیدن آن شود گرم نکنید. به عنوان مثال تخم مرغ را با پوست در مایکروفر قرار ندهید.
  3. سطح دستگاه داغ می شود، به کودکان در صورت ندیدن آموش اجازه استفاده از دستگاه را ندهید، این مورد یکی از نکات مهم ایمنی مایکروفر و استفاده از آن می باشد.
  4. هرگز از دستگاه با درب باز استفاده نکنید و یا از زدن ضربه به آن خودداری کنید.
  5. قبل از استفاده از دستگاه از تمیز بودن لای درب ها اطمینان داشته باشید تا چیزی بین درب قرار نگیرد که باعث باز ماندن آن شود.
  6. درصورتی که سیم برق و کابل آن آسیب دیده است سریعا برای تعویض آن به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه نمایید و تا زمانی که کابل برق آن تعوض نشده است از آن استفاده نکنید.
  7. در صورتی که دستگاه دچار آتش سوزی شد و از آن دود خارج شد سریعا دستگاه را خاموش کرده و از برق بکشید و درب آن را باز نکنید تا هرگونه شعله ای در آن خفه شود.
  8. از ظروف مناسب مایکروفر استفاده کنید.
  9. در صورتی که سینی دستگاه گرم شده است آن را داخل آب فرو نبرید ، زیرا ممکن است ترک بخورد.
  10. دستگاه را در صورتی که خالی است روشن نکنید و یا آن را زیاد پر نکنید ، زیرا ایمنی مایکروفر به خطر می افتد.

 

تعمیر میکروویو
تعمیر میکروویو

توان خروجی ماکروویو :

توان خروجی ماکروویو بر روی صفحه مشخصات پشت دستگاه نوشته شده است .هنگامی که به جدول ها مراجعه میکنید، همیشه توان خروجی دستگاهتان را پیدا کنید .

دانستن توان خروجی همچنین هنگام استفاده از کتاب های آشپزی ویژه ماکروویوها مفید است . در برخی از مدل ها ، حداکثر توان بر حسب وات نشان داده شده است . این توان بر روی علامت کناری روی در دستگاه نیز دیده می شود .

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نگهداری و تعمیر میکروویو می تونید از مقالاتی که توسط کارشناسان تعمیرات سایت تهیه شده است استفاده کنید :

 

۱ – نکاتی در رابطه با نگهداری و تعمیر مایکروفر

۲ – نکاتی درباره‌ی تعمیر مایکروفر

۳ – سوال های متداول در رابطه با نگهداری و تعمیر مایکروفر

۴ – چگونه تعمیر مایکروویو را انجام دهیم؟

۵ – چگونه مایکروویو خود را تعمیر کنیم

۶ – ایمنی مایکروفر

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top