skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

نگهداری و تعمیر اتو پرس :

نیاز به استفاده از دستگاه اتوپرس از زمان تولید آن رو به افزایش است و همین طور نیاز به تعمیر اتو پرس نیز افزایش می یابد.استفاده از این دستگاه به دلیل کارایی بالا و اینکه پرداخت هزینه های خشکشویی را کاهش می دهد بصرفه می باشد.

اتو وسیله ای است که تقریبا در هر خانه ای پیدا می شود اما لذت کار با اتوپرس تجربه ای متفاوت دارد که باعث یک اتوکشی حرفه ای می شود. البته با توجه به قیمت هایی که اتوپرس ها دارند ممکن است که همه نتوانند از آن استفاده کنند.

بیش تر بخوانید: اتو پرس چگونه کار می کند؟

صفحه بزرگ اتوپرس که معمولا ده برابر اتو بخار است این امکان را به شما می دهد که سریعتر و بهینه تر کار اتو کشی را انجام دهید . بزرگی صفحه اتوپرس از مواردی است که تاثیر در قیمت دستگاه دارد و اندازه های آن ۲۶ ، ۲۸ و ۳۲ اینچی در بازار موجود است که انتخاب این اندازه ها بستگی به نیاز افراد دارد.

لازم به ذکر است که به دلیل اینکه در اتو پرس کشیدن روی لباس انجام نمی شود باعث طول عمر بیشتر لباس و الیاف می گردد و این مورد نیز از موارد قابل توجه و مزیت های استفاده از اتوپرس می باشد.

تعمیر اتو پرس
تعمیر اتو پرس

نکات قابل توجه برای نگهداری و تعمیر اتو پرس :

  • از وارد آمدن ضربه به اتوپرس جدا خودداری کنید که نیاز به تعمیر اتو پرس کمتر شود.
  • قبل از خنک شدن صفحه اتوپرس، درب آن را نبندید.
  • هرگز روی صفحه آن آب نریزید.
  • سیم رابط فرسوده را تعویض کنید و برای این کار از نمایندگی و خدمات پس از فروش استفاده کنید.
  • حتما برای نگهداری و طول عمر بیشتر اتوپرس از آب مقطر استفاده کنید.
  • برای اینکه نیاز به تعمیر اتو پرس در برد و قطعات الکترونیکی کمتر شود حتما از دستگاه های محافط برق استاندارد استفاده کنید.

 

بیش تر بخوانید: چگونه از اتو پرس استفاده کنیم؟

 

تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی آماده ارائه خدمات در تعمیر اتو پرس می باشد.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 2 Comments

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از هزینه های تعمیر و موجودی قطعه مورد نیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top