skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

امروزه وجود ماشین ظرفشویی در خانه ها یه یک امر ضروری تبدیل شده است. استفاده از ماشین ظرفشویی موجب صرفه جویی در وقت و حفظ انرژی خانم ها در خانه شده و باعث می شود دست ها دیگر با مایع ظرفشویی برخورد نداشته باشد و بدین صورت از آسیب دیدن پوست دست جلوگیری میکند.در زیر به چند نکته ی مراقبت از ماشین ظرفشویی اشاره میکنیم.

چگونه مراقبت از ماشین ظرفشویی خود انجام دهیم؟

•تمیزکردن و ضدعفونی کردن داخلی

برای مراقبت از ماشین ظرفشویی به طور مرتب از پارچه گرم و برخی از پاک کننده های خانگی فضای بین درب و پایین ماشین ظرفشویی را پاک کنید . ذرات مواد غذایی اغلب در اینجا جمع آوری می شوند و منجر به رشد کپک می شوند. این محل در طول چرخ شستشو دست نخورده باقی می ماند . برای پاک کردن مواد غذایی، از پاک کنندهای رایج در خانه کمک بگیرید  و برای از بین بردن آلودگی هایی که در سوراخ های ریز بازوی اسپری آب وجود دارند می توانید از سوزن استفاه کنید. هرگز از خلال دندان استفاده نکنید زیرا نوک آن می تواند درون بازوی شست و شو خرد شود. یک محلول ضد عفونی کننده مخصوص برای ماشین های ظرفشویی طراحی شده است که باعث جلوگیری از رشد کپک و حفظ هوای مطبوع در داخل ماشین ظرفشویی می شود.همچنین می توانید از سرکه سفید و یک فنجان جوش شیرین نیز برای پاک کردن واز بین بردن بوهای نامطبوع درون ماشین ظرفشویی استفاده کنید. شما می توانید لکه های زنگ زده شده را با استفاده از یک محلول از بین برنده زنگ زدگی برای ماشین ظرفشویی از بین ببرید .شما می توانید درب (خارج) را با آب گرم و مقدار کمی از مواد شوینده تمیز کنید.

تعویض-فیلتر-ماشین-ظرفشویی
تعویض-فیلتر-ماشین-ظرفشویی

•تمیزکردن فیلترها

ماشین ظرفشویی شما ممکن است یک فیلتر در نزدیکی قسمت پایین و یا زیر بازوی اسپری کننده آب پایین داشته باشد برای مراقبت از ماشین ظرفشویی این فیلتر باید به طور منظم بررسی و تمیز شود. در صورتی که ماشین ظرفشویی شما مجهز به این مشخصه باشد جهت چگونگی تمیزکردن این فیلتر به دفترچه راهنمای آن مراجعه فرمائید.

اگر فیلتر شما سوراخ شود و یا آسیب دیگری ببیند باید آن را تعویض نمایید تا باعث آسیب رسیدن به پمپ و در نتیجخ موتور ماشین ظرفشویی شود و شما نیاز به تعمیر ظرفشویی در آینده پیدا کنید.

•تعمیر قفسه های ظروف

اگر قفسه های پلاستیکی ظروف بالا یا پایین ماشین ظرفشویی تان آسیب دیده است در اسرع وقت آن را تعمیر کنید . این قفسه ها در رنگ های مختلف موجود می باشد تا با قفسه های دستگاه شما سازگار باشد .از رنگ های مخصوص برای پوسته پوسته نشدن رنگ استفاده کنید اما اگر بدون رنگ مخصوص ضد زنگ استفاده شود، قفسه ممکن است دچار زنگ زدگی شود .بنابراین اگر این قطعات کوچک از فلز زنگ زده به پمپ ماشین ظرفشویی شما وارد شود منجر به تعمیر ماشین ظرفشویی شما با هزینه بالا خواهد شد.

اندازه-مناسب-پر-کردن-ماشین-ظرفشویی
اندازه-مناسب-پر-کردن-ماشین-ظرفشویی

•آن را بیش از حد پر نکنید

پرکردن ظروف به شکلی که بخواهید دو مرحله شستشو را در یک مرحله انجام دهید ، الگو و میزان اسپری آب را محدود می کند که مانع از تمیز کردن مناسب ظروف می شود و نیاز به شستشوی دوباره و هدر رفتن آب ها می شود.

•تعمیر قطعات شکسته

شما می توانید برای مراقبت از ماشین ظرفشویی با توجه به راهنمای دستگاه خود و با تهیه و تعویض قطعات شکسته شده از تعمیرگاه های مجاز در شهر خود ماشین ظرفشویی خود را مانند روز اول داشته باشید.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر ماشین ظرفشویی، ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات عیب یابی ماشین ظرفشویی بدست آورده است.تعمیر ظرفشویی خود را به تعمیرکار ماشین ظرفشویی متخصص و مطمئن بسپارید تا با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی و با مناسب ترین قیمت ، بهترین نتیجه را بگیرید.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

مطالب مرتبط:

علت تمیز نشستن ماشین ظرفشویی سامسونگ

علت بد شستن ماشین ظرفشویی – تعمیر ماشین ظرفشویی

برای درخواست عیب یابی ماشین ظرفشویی خود میتوانید از فرم زیر اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند.



    ارسال عکس دستگاه )اختیاری)

    پاسخ دهید:

    Rate this post

    This Post Has 0 Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top