skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر یخچال در انواع برند های موجود در بازار می باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر یخچال دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار یخچال ما در اسرع وقت در محل حضور یابد. در ادامه به مشکلاتی که در تعمیر آبسردکن یخچال برطرف می شود اشاره میکنیم.

سرویس آبسردکن یخچال

مشکلات شایع در تعمیر آبسردکن یخچال

لوله آب واقع در درب منجمد شده است

برای تعیین اینکه آیا لوله آب یخ زده است لوله را از انتهای درب جدا کنید و به داخل آن هوا وارد کنید . اگر هوا عبور نکند این نشان دهنده آن است که لوله آب یخ زده است. اگر لوله آب یخ زده باشد آن را گرم کنید. علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که دمای فریزر مناسب است. دمای فریزر باید از ۱۰-۰ درجه فارنهایت حفظ شود اگر فریزر خیلی سرد باشد لوله آب ممکن است یخ زده و مسدود شود.پیشنهاد میکنیم مقاله سوالات متداول در مورد یخچال را بخوانید.

دریچه ورودی آب

دریچه ورودی آب برای تامین آب به مخزن باز می شود. اگر دریچه ورودی آب معیوب باشد و یا اگر فشار آب کم باشد شیر آب باز نمی شود. دریچه نیاز به حداقل ۲۰ پی اس آی فشار برای عملکرد مناسب دارد. اطمینان حاصل کنید که فشار آب به شیر حداقل ۲۰ پی اس آی است اگر فشار آب کافی بود ، از یک مولتی متر برای آزمایش شیر ورودی آب استفاده کنید. اگر دریچه ورودی آب اتصال نداشت آن را جایگزین کنید .

فشار کم آب از تامین کننده آب خانگی

ممکن است فشار آب خانه کم و ناکافی باشد . دریچه ورودی آب، آبی را که برای آبسردکن یخچال نیاز است را فراهم می کند. دریچه ورودی آب نیاز به حداقل ۲۰ پی اس آی برای عملکرد مناسب دارد جریان آب را بررسی کنید و فشار آب را آزمایش کنید تا مشخص شود که حداقل ۲۰ پی اس آی است یا خیر؟

کنترل پنل یا برد کنترل آبسردکن

یکی از مواردی که در تعمیر آبسردکن یخچال توسط تعمیرکار یخچال مورد بررسی قرار میگیرد ، برد کنترل آبسردکن است. عملکرد سیستم آب سرد کردن را کنترل و فرماندهی می کند. اگر این برد کنترل معیوب باشد ممکن است تامین قدرت را به کل سیستم آبسردکن متوقف سازد. اگر فقط یک قسمت از این برد کنترل کار نمی کند، قبل از آزمایش برد، هریک از قطعات و اجزای سیستم آبسردکن را آزمایش کنید.احتمال اینکه تنها یک قسمت آن کار نکند بیشتر است. اگر کل سیستم آبسردکن یخچال کار نکند احتمال اینکه برد کنترل معیوب باشد بیشتر است.

تعمیرات آبسردکن یخچال-
تعمیرات آبسردکن یخچال-

کلید های آبسردکن

کلید های آبسردکن ولتاژ را به آبسردکن ارسال می کند . اگر یکی از کلید ها معیوب باشد آبسردکن کار نخواهد کرد.برای تعیین اینکه آیا کلید ها معیوب است از یک مولتی متر برای آزمایش اتصال هر کلید استفاده کنید. اگر کلید اتصال نداشت آن را تعویض نمایید.

فیلتر آب

یکی از راه حل های ساده که با با رعایت آن دیگر نیاز به تعمیر آبسردکن یخچال پیدا نمیکنید تعویض فیلتر آب است.گرفتگی فیلتر آب می تواند جریان آب را به آبسردکن محدود کرده و مانع از کارکرد مناسب آن شود. فیلتر آب باید هر ۶ ماه تعویض شود تا جریان آب به صورت مناسب برقرار شود و کیفیت آب تضمین شود.

میکرو سوئیچ درب

میکرو سوئیچ درب زمانی که درب یخچال باز است، سیستم توزیع کننده آب و یخ یخچال را خاموش می کند. اگر میکرو سوئیچ درب معیوب شود، آبسردکن یخچال کار نخواهد کرد. برای تعیین اینکه آیا میکروسوئیچ درب معیوب است از یک تعمیرکار یخچال متخصص کمک بگیرید تا با استفاده از  از یک مولتی متر برای آزمایش اتصال آن استفاده کنید . اگر میکروسوئیچ درب هنگامی که فعال است هیچ اتصالی ندارد آن را جایگزین کنید.بهتر است برای تعمیر ساید بای ساید

تعمیر یخچال فریزر در تعمیرات سایت

تعمیرات سایت متخصص در عیب یابی یخچال فریزر و تعمیر فریزر ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همواره رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است.تعمیرات یخچال فریزر خود را به تعمیرکار یخچال مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. سرویس کار یخچال با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیرات یخچال شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه تعمیر یخچال فریزر بهرمند شوند.

مطالب مرتبط:

چگونگی تمیز کردن کویل یخچال

مناسب ترین درجه حرارت یخچال

ده ماده غذایی که نباید در یخچال نگهداری شود

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top