skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر ماشین لباسشویی ( Repairing the washing machine ) در انواع برند های موجود در بازار می باشد. در صورتی که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی کرال ( Repair the coral washing machine ) دارید همین حالا با ما تماس بگیرید. در ادامه به معرفی شرکت کرال ( coral ) و برخی از نکات نگهداری و تعمیر لباسشویی می پردازیم.

معرفی شرکت کرال

کرال ( coral ) یک شرکت کره ای می باشد. محصولات این شرکت شامل لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و ماشین ظرفشویی و جارو برقی می باشد. این محصولات برای تمام سلیقه ها و نیاز های خانواده ها ساخته شده است و شعار آنها از ابتدا کیفیت بالا و خدمات پس از فروش عالی بوده است.نمایندگی شرکت کرال در ایران با شرکت بازرگانی سردریزان است.

ماشین لباسشویی کرال

ماشین لباسشویی کرال با کیفیت عالی وارد بازار جهانی شد . صدای موتور آن کم است و مصرف انرژی پایین آن ،  این دستگاه را در رتبه انرژی بسیار خوب قرار داده است. استاندارد این دستگاه موجب شده است تا در فضای بین کابینت ها قرار گیرد.از ویژگی های منحصرفرد ماشین لباسشویی کرال می توان به حافظه قابل بازگشت اطلاعات آن در زمانی که ماشین لباسشویی در حال شستشو است و قطعی برق اتفاق می افتد اشاره کرد. پس از اتصال مجدد برق ، دستگاه دوباره شستشو را از همان مرحله از سر می گیرد.

در زیر به نکاتی خواهیم پرداخت که با رعایت آن از خرابی و نیاز به تعمیر لباسشویی پیدا کردن راحت شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی کرال
تعمیر ماشین لباسشویی کرال

 

نکات نگهداری از ماشین لباسشویی

• از قرار دادن لباس بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی جدا خودداری کنید زیرا اینکار باعث آسیب دیدن دستگاه میشود و احتمال بروز مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی را بیشتر میکند.

• پس از هربار استفاده از ماشین لباسشویی درب آن را تا چندساعت باز بگذارید تا بو و رطوبت از داخل ماشین لباسشویی برود .

• محفظه فیلتر دستگاه که در قسمت پایین ماشین لباسشویی قرار دارد را سعی کنید همیشه تمیز نگهدارید برای همین امر میتوانید محفظه فیلتر را خارج کنید و به وسیله ی مسواک و موادشوینده آن را تمیز کنید .

•در زمان نصب دستگاه توجه داشته باشید که دستگاه را در سطح صاف قراردهید زیرا در صورت صاف نبودن سطح و تنظیم نبودن پایه های دستگاه باعث میشود دستگاه بلرزد وتکان بخورد و باعث خرابی دستگاه شده و سبب میشود هزینه ی زیادی صرف تعمیر لباسشویی شود .

•ازقرار دادن ماشین لباسشویی در مکان هایی که رطوبت دارند مانند حمام خوداری کنید زیرا وجود رطوبت باعث باعث تولید و تکثیر هر چه سریع تر میکروب‌ و باکتری‌ها می‌شود.

• توجه داشته باشید در هنگام نصب دستگاه ،ماشین لباسشویی از سطح دیوار بیش از ۵سانتی متر فاصله داشته باشد .

• توجه داشته باشید که ریختن زیادی مواد شوینده باعث بهتر تمیز شدن لباس ها نمی شود و این امر میتواند باعث باقی ماندن مواد شوینده بر روس لباس و یا داخل ماشین لباسشویی میشود.

• در قسمت جاپودری به دلیل استفاده از نرم کننده ممکن است به مرور زمان مقداری مواد شوینده در آن باقی بماند و همین موضوع بعد از مدتی باعث بوی بد و تغییر رنگ شود برای جلوگیری و از بین بردن این مورد میتوانید محفظه جاپودری را به وسیله جرم گیر بشویید.

• اگر ماشین لباسشویی در هنگام کار کاردن و چرخش صدای زیادی تولید میکند ،مشکل از یاتاقان دستگاه میباشد و باید برای تعمیر لباسشویی اقدام کنید و دستگاه باید توسط تکنسین بازدید و عیب یابی شود.

در صورتی که نیاز به تعمیر لباسشویی کرال پیدا کردید و تجربه کافی در تعمیر لباسشویی را ندارید بهتر است آن را به متخصصان باتجربه تعمیرات سایت بسپارید.

مشکلات شایع ماشین لباسشویی

• درب ماشین لباسشویی باز نمی شود

• برق دستگاه قطع و وصل می شود.

• دستگاه روشن نمی شود

• ماشین لباسشویی لرزش بیش از حد دارد

• از دستگاه لباسشویی آب نشت می کند.

•ماشین لباسشویی بوی بد و نا مطبوع می دهد.

از دستگاه صداهای عجیب و غریب می آید.

• ماشین لباسشویی به خوبی آبکشی نمیکند و لباس ها را خشک نمی کند.

• کند چرخیدن و پر نشدن آن با آب و مواد شوینده

• عدم چرخش دیگه ماشین لباسشویی

 

تعمیر ماشین لباسشویی کرال – تعمیر لباسشویی

تعمیرات سایت متخصص در سرویس ماشین لباسشویی و تعمیر ماشین لباسشویی کرال ارائه دهنده خدمات با کیفیت تعمیراتی و با ضمانت ۹۰ روزه همراه رضایت مشتریان خود را طی بیش از ۳۰ سال ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بدست آورده است.تعمیر لباسشویی خود را به تکنسین های معتبر و مطمئن بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. متخصصان با سابقه تعمیرات سایت کلیه خدمات تعمیر لباسشویی شما را با استفاده از قطعات فابریک و اصل شرکتی ، به سرعت و با بهینه ترین قیمت انجام می دهند.همچنین مشتریان تعمیرات سایت با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه شرکت بهرمند شوند.

برای مشاوره و اطلاع از خدمات تعمیرات سایت همین حالا با شماره های شرکت تماس بگیرید.

 

مقالات مرتبط با نگهداری و تعمیر لباسشویی :

• ۸ مورد که در شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی مهم می باشد

• ۱۲ نکته مهم در ارتباط بانصب ، نگهداری و سرویس ماشین لباسشویی

• مشکلات معمول و راه حل های تعمیر ماشین لباسشویی

چرا لباسشویی کرال بوی بد می دهد؟

باقی ماندن پسماند آلودگی لباس ها به همراه تجمع مواد شوینده، الیاف پارچه، نخ، پرز و مو باعث می شود تا میکروب ها در رطوبت و گرمای بالا رشد کرده و ماشین لباسشویی بوی بد بگیرد.

چرا لباسشویی کرال برق دارد؟

قاطی شدن جریان آب و برق به دلیل نشتی، عدم اتصال سیم کشی ماشین لباسشویی به لوله فاضلاب و یا ستون آهنی منزل، نیم سوز شدن موتور، از بین رفتن روکش اتصالات دستگاه و خراب شدن سیم ها و یا سوختگی خفیف در سیم کشی، سالم نبودن پریز برق و دوشاخه ماشین لباسشویی باعث می‌شود تا بدنه دستگاه برق داشته باشد.

5/5 - (61 امتیاز)

This Post Has 47 Comments

  1. سلام خستە نباشیددر مرحلە شستشو .۳۰دقیقە ماندە بەپایان این مرحلە شستشو خودبەخود متوقف میشود . مشکل در کدام قطعە ست

  2. کلا ماشین لباسشویی خوبی نیس
    منکه اصلا راضی نیستم
    وقتی خاموشه از دیگ ماشین آب سرریز میشه و چندبار تاحالا فرش رو خیس کرده
    موقع شستشو هرچقدر هم پایه اش رو تنظیم میکنی بازم تکون میخوره راه میره و خیلی هم سروصدا داره

  3. سلام یک سوال لباسشویی کرال مدل WF-14811STB
    در حال شستن بود که قفل شده و نه کار می‌کنه نه تایمرش عوض میشه قفل شده چیکار کنم

  4. باسلام ماشین لباس شویی کرال خ کیلویی دارم لباس ریختم داخلش بعد چند دقیقه کار داره اختار میده و کار نمیکنه البته داخل دیگ پر آب هست و لباس ها داخل درب هم اصلا باز نمیشه از قسمت فیلتر آب خالی کردم بازم درب باز نمیشه خواهشا راهنمایی کنید .

  5. سلام لباسشویی کرال ۶ کیلویی میشوره و اب میکشه اما اشکالش اینه که زمان مثلا ۲۳ دقیقه هستش اما رو ۲۶ دقیقه خاموش میشه و بوی سوختگی میده

  6. سلام من تازه ماشین لباسشویی کرال خریدم ۸کیلو نصاب نیاوردیم خودمون نصب کردیم فقط بااب سرد روشن میکنیم فقط اب خالی میکنه نگه نمیداره اب و

  7. سلام من تازه ماشین لباسشویی کرال رو نصب کردم.هرکاری میکنم قسمت پایین ک مربوط ب فیلتر هست باز نمیشه.ن جای دکمه یا کلیدی هست ک باز شه نه چیزه دیگه ایی

  8. سلام .لباسشویی کرال ۹کیلویی اینورتر گرفتم یک ماهی میشه .ولی صداش خیلی زیاده .به نمایندگی هم زنگ زدم و فیلم فرستادم میگن طبیعی هست ولی حقیقت خیلی زیاده صداش واصلا هم طبیعی نیست .به نظرتون مشکل چی هست

    1. باسلام
      دلیل صدای زیاد و ناهنجار لباسشویی اغلب خرابی بلبرینگ ها، صدمه دیدن کوپلینگ موتور، معیوب شدن کلاچ لباسشویی،خراب شدن پمپ تخلیه و ضعیف شدن ضربه گیرها و فنر ها در ماشین لباسشویی است.
      دوست عزیز برای مشاوره رایگان و درخواست خدمات عیب یابی و تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  9. سلام خسته نباشید ما یه ماشین لباس شویی خریدیم نزدیک ۷ ماهه موقه کار کردن لباس شویی اب میاد مبیرون وخیلیم صدا داره میشه راهنماییم کنید

    1. باسلام

      خراب شدن ترموستات، هیدروستات، تایمر، شیلنگ آب گرم و خرابی شیربرقی همگی از دلایل گرم نشدن آب در لباسشویی است.

      لذا دستگاه شما باید بررسی شود تا مشکل آن به درستی تشخیص داده شود.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر لباسشویی موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  10. سلام لباسشویی کرال ۶کیلو روشن که میکنی خطای e62میزنه دورتند کارمیکنه قابل تعمیره مشکلش چیه

    1. باسلام

      دوست عزیز برای مشاوره رایگان در رابطه با نوع مشکل دستگاه خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  11. سلام من لباس شویی کرالو چن ماهه خریدم و وقتی که خاموش هستش صدای عجیبی ازش میاد و میلرزه بدنش بنظرتون این عیبه؟؟

  12. سلام من دوساله لباس شویی کرالو استفاده میکنم ولی هنوز برنامه های شستشوشو یاد نگرفتم ودر قسمت خشک کن خیلی صدا میده لطفا بهم راه حلشو بگین ممنون

    1. باسلام

      خرابی بلبرینگ های موتور، بلبرینگ های سه نظام، پوسیده بودن تسمه و یا خرابی پمپ، فولی چرخاننده، شفت آبکش و کمک فنرها همگی از دلایل صدای زیادی لباسشویی در مرحله خشک کردن است.

      در هر صورت نیاز به بررسی لباسشویی شما توسط تعمیرکار است.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  13. من لباسشویی کرال نوخریدم ولی در اولین استفاده متوجه شدم در زمان تخلیه وقتی به زمان خشک کن ک میخاد برسه دوباره چن دقیقه به عقب میره و دوباره تخلیه میشه و بعد از چن بار بعد حالت خشک کن روشن میشه … راهنماییم کنید ممنون

  14. سلام ماشین لباسشویی روشن میشه اما لباس ها شسته نمیشن فقط اب میشه بعد از اب شدن تخلیه میشه بعد خاموش میشود

  15. من نیمه اتوماتیک درب از بالا خریدم ولی شروع به آبگیری میکنه و قطع نمیکنه و خطای e1 میده لطفا راهنمایی کنید

    1. با توجه به اینکه تازه خریداری کردید با مرکز نمایندگی خدمات گارانتی لباسشویی کرال تماس بگیرید.

  16. سلام
    لباسشویی کرال دارم شستشو و آبکشی میکنه رو خشک کن تایمر گیر میکنه.۶ دقیقه آخر میره رو۵ میاد روی۶ که باید خاموش کنم.
    بعد چندساعت دوباره روشن کردم آب میگیره شروع به شستشو که میکنه موتور ریپ میزنه؛منظورم کسری از ثانیه خاموش روشن میشه و دیگ به این طرف و اون طرف دیواره لباسشویی میخوره

    1. باسلام

      دوست عزیز تایمر و یا برد الکترونیکی معیوب شده است.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  17. سلام لباسشویی کرال دارم ک الان یه دفعه خراب شد
    خرابیش اینه که دستگاه روشن میشه؛ شستشو میکنه؛ آبکشی میکنه؛ موقع خشک کن۶ دقیقه آخر تایمر میاد۵میره۶ هرچقدر هم صبر کنم از این پایینتر نمیاد.
    دراین هنگام موتور ریپ میزنه؛منظور کسری از ثانیه قطع و وصل میشه.
    اگه با دکمه خاموش کنم ودوباره روشن کنم؛ ادامه کارخشک انجام میده.
    باید حتما از پریز بکشم تا یکی دوساعت بعد بشه تا بتونم مجددا روشن کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. باسلام

      دوست عزیز پایین بودن فشار آب، مشکل شیر تامین آب ورودی، شلنگ تامین ورودی آب لباسشویی، کثیفی فیلتر ورودی ماشین لباسشویی، شیر برقی ماشین لباسشویی، مشکل سوئیچ سطح آب، خرابی تایمر یا برد الکترونیکی همگی از دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است.

  18. ما ی ماشین لباسشویی کرال داریم…
    روشن میشه ولی استارت نمیشه…
    یعنی شروع به کار روی هیچ حالتی نمیکنه…
    ممنون میشم راهنمایی کنید

      1. سلام ماشین لباسشویی ورودی آب گرم کار نمی کندفقط ازورودی آب سرداستفاده می کند لباس ها را با آب سرد می شوید مشکل چیه

      1. باسلام

        دوست عزیز ابتدا میزان آسیب دیدگی بایستی مشخص شود.
        در صورت نیاز میکروسوئیچ درب تعویض می گردد.
        برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      1. باسلام

        قطع شدن برق دستگاه، معیوب بودن سوئیچ درب لباسشویی، خراب شدن تایمر و یا موتور لباسشویی وجود اشکال در برد الکترونیکی و سنسور سطح آب باعث می شود تا لباسشویی روشن شود.

        در هر صورت لباسشویی شما نیاز به بررسی توسط تعمیرکار دارد. برای مشاوره رایگان و درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top