skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیرات سایت با توجه به نیاز های شما برای دریافت مطالبی در مورد خرید ، نگهداری ، سرویس و تعمیر مایکروفر فلر – FELLER این مقاله را تهیه کرده و امیدواریم بتوانیم بخش اعظمی از نیاز های شما را پاسخگو باشیم .

 

تعمیر مایکروفر فلر - FELLER
تعمیر مایکروفر فلر – FELLER

 

با توجه کردن به نکات زیر درهنگام خرید ، ماکروویوی خریداری کنید که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد و البته نیازهای شما در نگهداری و تعمیر مایکروفر فلر – FELLER کمتر کند :

 

۱ – نکاتی برای انتخاب بهتر ماکروویو:

  • به دلیل تنوع زیاد در مدل های مختلف مایکروویو در هنگام خرید به میزان توان مصرفی دستگاه توجه داشته باشید . توان مصرفی دستگاه برابر است با  قدرت آن برای گرم کردن و پختن موادغذایی است. میزان وات مصرفی دستگاه بستگی به انداره دستگاه نیز دارد هرچه سایز دستگاه کوچکتر باشد وات پایین تری خواهد داشت و هرچه بزرگتر باشد از میزان وات بالاتری برخوردار است .
  • درهنگام خرید باتوجه به تعداد افرادی که میخواهند از دستگاه استفاده کنند و به میزان نیاز مصرفی میبایست اندازه دستگاه را انتخاب کرد . مدل های کوچک ماکروویو که معمولا برای استفاده  یک یا دو نفر کافی میباشد فضای داخلی آنها معمولا بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر میباشد و سایزهای بزرگ معمولا ۵۰ تا ۸۰ سانتی متر میباشد .
  • محل قرارگیری ماکروویو در آشپزخانه و میزان جای مورد نیاز یکی از مهمترین و و اصلی ترین مواردی است که قبل از خریداری مایکروویو باید به آن توجه کرد .
  • همه ی ماکروویو ها قادر به گرم کردن و یخ زدایی و گرم کردن دوباره ی غذاهای یخچالی هستند در هنگام خرید توجه داشته باشید که دستگاه انتخابی دارای ویژگی و عملکردهای بیشتری که نیازدارید باشد.
  • یکی از ویژگی هایی که برخی از مایکروویو ها دارند ویژگی هدایت گرما میباشد .این قابلیت از دستگاه به جای تابش مستقیم اشعه ،گرما را به سمت موادغذایی هدایت میکند و در اطراف آن به گردش درمی آورد .این قابلیت باعث میشود که گرم کردن غذا بصورت یکنواخت و باسرعت انجام شود .
  • ویژگی دیگری که در بعضی از ماکروویو ها بسیار کارایی دارد ،تشخیص رطوبت می باشد این ویژگی باعث میشود که در زمانی که مواد غذایی داخل مایکروویو در حال خشک شدن بودن این سیستم اطلاع میدهد و از خشک شدن موادغذایی جلوگیری میکند .
  • وجود صفحه چرخان داخل ماکروویو که استفاده از آن باعث میشود که غذا بصورت یکنواخت پخته شود و مدل های جدیدتری از ماکروویو که دارای المنتی هستند که باعث ترد شدن و طلایی شدن روی موادغذایی میشوند .

 

تعمیر مایکروفر فلر - FELLER
تعمیر مایکروفر فلر – FELLER

 

۲ – نکاتی برای استفاده بهتر از مایکروویو:

  • در زمان استفاده از ماکروویو توجه داشته باشید که منافذ خروجی دستگاه پوشیده نشده باشد زیرا در صورت پوشیده شدن آنها باعث آسیب دیدن دستگاه میشود و همچنین در هنگام قرار دادن ماکروویو توجه داشته باشید که به میزان فاصله ی مناسبی از دیوارها قراربگیرد توجه به این نکات امکان خرابی و نیاز به تعمیر ماکروویو را کمتر میکند .
  • در هنگام گرم کردن موادغذایی در ماکروویوهایی که دارای سیستم تشخیص رظوبت نیستند برای جلوگیری از خشک شدن غذا از درپوش منفذ دار استفاده کنید .
  • در زمان قرار دادن مواد در ماکروویو به ظروف آنها توجه کنید زیرا همه ی ظروف برای استفاده در داخل ماکروویو مناسب نیستند .ظروفی مانند ظرف های چینی که داری حاشیه طلاکوب میباشند .
  • زمان استفاده از ماکروویو دقت داشته باشید که درب ماکروویو به درستی بسته و چفت شده باشد . درصورتی که درب مایکروفر شما خراب شده است حتما قبل از استفاده از دستگاه به تکنسین تعمیر مایکروفر فلر – FELLER مراجعه کنید.
  • قبل از استفاده از موادغذایی مه در داخل مایکروویو گرم شده اند آنها را با قاشق هم بزنید زیرا ممکن است برخی از قسمتها  بیشتر گرم شده باشند و درهنگام استفاده موجب سوختگی شود .
  • از قرار دادن ظروف دربسته که درب آنها محکم میباشند ویا از قرار دادن کنسروهای در بسته در ماکروویو خودداری کنید زیرا امکان دارد بترکند .
  • به هیچ عنوان از مایکروویو بدون وجود صفحه گردان استفاده نکنید .
  • هرچند وقت یکبار درزهای ماکروویو را بررسی کنید و آنها را تمیز کنید و از چفت شدن درب دستگاه مطمئن شوید .
  • به هیچ عنوان شخصا برای تعمیر مایکروفر فلر – FELLER اقدام نکید زیرا اینکار تخصصی میباشد و تعمیر ماکروویو باید توسط تکنسین انجام شود .
  • از قرار دادن موادی مانند تخم مرغ و گوجه فرنگی در داخل ماکروویو خودداری کنید زیرا امکان ترکیدن آنها وجود دارد .
  • موادی مانند شیر و لبنیات را در داخل ماکروویو قرار ندهید زیرا باعث از بین رفتن ویتامین ها و خاصیت آن میشود .
  • قبل از قرار دادن موتدغذایی برای یخ زدایی آنها از بسته بندی خارج کرده و داخل ماکروویو قرار دهید
  • برای خارج کردن ظروف پس از اتمام کار مایکروویو به مدت ۱دقیقه درب ماکروویو را باز بگذارید تا ظرف خنک شود و باعث سوختگی نشوید .
  • هرگز ظروف فلزی را  در داخل ماکروویو قرار ندهید زیرا این ظروف باعث بروز جرقه و خرابی درمایکروویو میشوند و نیاز به تعمیر مایکروفر فلر – FELLER بیشتر میشود .
  • تمیز نگه داشتن فضای داخلی مایکروویو باعث بهتر عملکرد ماکروویو میشود ، میتوانید برای تمیز کردن از مواد پاک کننده مخصوص ماکروویو استفاده کنید و یا به وسیله یک دستمال مرطوب ترشحات و موادغذایی باقی مانده را پاک کنید .
  • زمانی که در داخل دستگاه موادی قرار ندارد آن را بصورت خالی روشن نکنید زیرا اینکار باعث به خطر افتادن ایمنی مایکروویو میشود .
  • درصورت بروز هرگونه مشکل و یا مشاهده دود در داخل مایکروویو،دستگاه را از برق بکشید و بری تعمیر مایکروفر فلر – FELLER اقدام کنید .
  • به هیچ عنوان از ماکروویو برای استریل کردن شیشه شیر کودکان استفاده نکنید زیرا امکان گرم شدن بیش از حد آنها وجود دارد و این امر ممکن است باعث سوختگی شود .
  • از قراردادن وسیله برروی سطح خارجی ماکروویو خودداری کنید زیرا دستگاه هنگام استفاده گرم میشود.
  • در هنگام قرار دادن مایعات در داخل مایکروویو توجه داشته باشید که قرار دادن بیش از حد آنها در داخل ماکروویو باعث جوشیدن و سر رفتن آنها می شود .
  • به دلیل آنکه پخت موادغذایی در ماکروویو به زمان کمتری نیاز دارد و گرمای کمتری میبیند به هین دلیل باعث حفظ بیشتر موادمعدنی و ویتامین ها می شود .
تعمیر مایکروفر فلر - Feller
تعمیر مایکروفر فلر – Feller

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه نگهداری ، سرویس و تعمیر مایکروفر می توانید از مطالب زیر استفاده کنید :

۱ – نکاتی در رابطه با نگهداری و تعمیر مایکروفر

۲ – نکاتی درباره‌ی تعمیر مایکروفر

۳ – سوال های متداول در رابطه با نگهداری و تعمیر مایکروفر

۴ – چگونه تعمیر مایکروویو را انجام دهیم؟

۵ – چگونه مایکروویو خود را تعمیر کنیم

۶ – نکات ایمنی مایکروفر

۷ – ایمنی مایکروفر

 

 

Rate this post

This Post Has 12 Comments

    1. سلام

      دانشمندان دانشگاه بریتیش کلمبیا اعلام کرده اند گرم کردن مجدد غذا در مایکروویو، غیربهداشتی است، چراکه باکتری ها در طول پروسه سرد شدن شروع به رشد و تکثیر در غذا می کنند. گرم کردن مجدد نه تنها آنها را از بین نمی برد، بلکه در مواردی باعث مسمومیت غذایی هم خواهد شد.

    1. سلام

      ممکن است خود لامپ سوخته باشد و اگر مشکل از لامپ نباشد باید سیم ها، سوکت ها،بررسی شود برای بررسی و عیب یابی دستگاه توسط تکنسین میتوانید با شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید .

  1. سلام من میخوام ماکروویو بخرم ولی خیلی ها میگویند که ماکروویو سرطان زا است ،میخواستم بدونم آیا این موضوع حقیقت دارد؟

    1. سلام

      مایکروویو سرطان زا نمی باشد و منجر به رادیواکتیو ساختن غذا نمی گردد. مایکروویو با پرتوزایی که توسط مولکول های آب موجود در غذا جذب می شود، مواد غذایی را گرم می نماید و هیچ گونه تغییری در غذا ایجاد نکرده و همانند سایر روش های پخت عمل می کند.

    1. سلام دوست عزیز

      دلایل مختلفی میتواند داشته باشد ازجمله احتمال دارد که لامپ مگنترون دستگاه شما مشکل پیدا کرده باشدو یا به دلیل اتصالی در سیم‌پیچی داخلی باشد ویا اینکه صفحه نسوز مایکروفر نیاز به تعویض داشته باشد.
      در هر صورت برای بررسی بیشتر با کارشناسان تعمیر مایکروفر در شرکت تعمیرات سایت تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز

      استفاده از کاغذ در مایکروفر ممکن است باعث جرقه زدن و یا آتش سوزی گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top