skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تعمیر کولر آبی در مناطق گرم و خشک و در فصل گرما برای خنک نگه داشتن فضای خانه ضروری است. معمولاً افراد برای نصب و راه اندازی کولر آبی قبل از رسیدن فصل گرما معمولاً در فصل بهار یا اواخر این فصل اقدام می کنند. یکی از مواردی که باید قبل از راه اندازی کولر آبی باید به آن توجه داشته باشید اهمیت تشخیص دقیق مشکل کولر آبی و سپس اقدام برای تعمیر آن است که توصیه می‌شود برای نصب و راه اندازی کولر آبی حتماً به تعمیرکاران و استادکاران با تجربه در این زمینه مراجعه کنید. استفاده از استادکاران با تجربه و ماهر برای نصب و راه اندازی کولر آبی می تواند خیال شما را از بسیاری از مشکلات در آینده آسوده کند.

 

بیشتر بدانید: موتور کولر آبی و راهنمای خرید آن

 

زمان مناسب برای تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبیمعمولا بهترین زمان برای تعمیر کولر در فصل بهار و یا اواخر این فصل است. البته این به این معنا نیست که امکان تعمیر کولر در فصل‌ها و یا زمان های دیگر موجود نمی باشد، بلکه هر زمانی که احساس کردید در عملکرد کولر آبی شما اشکالی به وجود آمده است برای تعمیر آن اقدام کنید.

 

خدمات قابل ارایه برای کولر آبی شامل تعمیر پروانه کولر آبی، تعمیر دینام کولر، تعمیر موتور کولر، تعویض یاتاقان کولر ، تعمیر پمپ کولر ، تعمیر شناور، سیم کشی کولر و … است.

 

خدمات تعمیر برای کولر آبی

تعمیر کولر آبی

خدمات قابل ارائه برای تعمیر کولر شامل تعمیر پروانه کولر آبی، تعمیر دینام کولر، تعمیر موتور کولر، تعویض یاتاقان کولر ، تعمیر پمپ کولر ، تعمیر شناور، سیم کشی کولر و … است که با مناسب ترین هزینه انجام می گیرد. تعمیر انواع کولر آبی را استادکاران ماهر و باتجربه بسپارید تا امکان آسیب های احتمالی در هنگام تعمیر کاهش یابد.

 

تعیین قیمت تعمیر کولر آبی

در این باید خاطرنشان کرد که هزینه تعمیر به مشکل کولر و قطعات تعویض شده بستگی دارد و به طور کلی هزینه تعمیر، نصب کولر  و سرویس کولر بسته به تعداد خدمات متغیر است. بر طبق روال معمول پس از ارسال درخواست شما برای تعمیر کولر قیمت ها از سوی تعمیرکار به شما پیشنهاد می شود که در صورت تمایل و سنجیدن قیمت ها می توانید سفارش خود را نهایی کنید.

 

هزینه تعمیر و سرویس بعد از بررسی مشکل کولر توسط تعمیر کار به شما پیشنهاد می شود و کلیه خدمات تعمیر شامل گارانتی هستند.

 

مراحل تعمیر در کولر

تعمیر کولر آبی

  • تعویض پوشال ها
  • شستشوی کف کولر و ترمیم در صورت وجود زنگ زدگی و سوراخ شدگی
  • روغن کاری یاتاقان های توربین و جای روغنی روی موتور
  • در امتداد بودن تسمه و فلکه های موتور و توربین
  • روغن کاری و تمیز کردن پمپ آب از رسوبات اطراف پروانه ها

 

خدمات قابل ارائه برای تعمیر کولر

  • اعزام سریع متخصص به محل شما
  • عیب یابی دقیق و اجرای درست کار
  • استفاده از قطعات با کیفیت و تضمین خدمات تعمیرکاران متخصص
  • ارائه فاکتور و تحویل قطعات تعویضی به شما
  • پیگیری مداوم از ابتدا تا پایان کار توسط تیم پشتیبانی

 

عیب یابی کولر

تعمیر کولر آبی

  • کلیدهای پمپ آب و موتور وصل هستند اما کولر آبی کار نمی‌کند.
  • کولر آبی کار می‌کند اما کولر باد گرم می‌زند.
  • با وجود سالم بودن پمپ آب و موتور، کولر آبی، هوادهی مطلوب را ندارد.
  • موتور کولر روشن است اما چرخش ندارد.
  • کولر آبی با سر و صدای زیادی کار می‌کند.

 

بیشتر بدانید: کولر آبی و انواع رایج آن در بازار

 

نتیجه گیری

تعمیر و سرویس کولر آبی برای خنک نگه داشتن فضای خانه در فصل گرما یکی از نیازهای ضروری است که بهترین زمان برای انجام دادن آن فصل بهار یا اواخر این فصل توصیه می شود. برای انجام سرویس، تعمیر و راه اندازی مجدد کولر آبی حتماً به تعمیرکاران مجرب و ماهر مراجعه کنید. خدمات قابل ارائه برای تعمیر و سرویس کولر آبی عبارتند از تعمیر پروانه کولر آبی، دینام کولر، موتور کولر، تعویض یاتاقان کولر، پمپ کولر، تعمیر شناور، سیم کشی کولر که با هزینه مناسب به وسیله تعمیرکاران ماهر انجام می شود. در ابتدا به عیب یابی کولر شما پرداخته و پس از آن اقدام به تعمیر کولر می کنند. استفاده از تعمیرکاران ماهر باعث می‌شود که امکان آسیب رسیدن به کولر آبی به حداقل برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات تعمیر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top