skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

در این مقاله از تعمیرات سایت به دلایل نشتی آب ماشین لباسشویی اشاره میکنیم. در تعمیر لباسشویی، برای حل مشکل ماشین لباسشویی که نشتی آب دارد دلایل زیر بررسی می شود و مشکل آن رفع می شود.

در صورت نیاز به خدمات تعمیر لوازم خانگی با ما تماس بگیرید.

بررسی دلایل نشتی آب ماشین لباسشویی

پمپ تخلیه معیوب در نشتی آب ماشین ظرفشویی-پمپ تخلیه معیوب در نشتی آب ماشین ظرفشویی

پمپ تخلیه آب را از لوله ی تخلیه بیرون می کند. اگر پمپ تخلیه صدمه دیده یا خراب شده باشد، یا اگر بلبرینگ ها معیوب شده باشند ، ممکن است پمپ تخلیه نشتی آب داشته باشد. پمپ تخلیه قابل تعمیر نیست، اگر این پمپ نشتی دارد آن را تعویض کنید.

درزگیر مخزن لباسشویی و لوازم یاتاقان دستگاه-

درزگیر مخزن لباسشویی و لوازم یاتاقان دستگاه

درز پلاستیکی مخزن دستگاه ممکن است پاره شده باشد که این باعث نشتی آب از درزگیر آن می شود. اگر درزگیر مخزن نشتی آب دارد، ممکن است آب از طریق درزگیر مخزن به داخل یاتاقان مخزن نشت کند.

این می تواند باعث خراب شدن یاتاقان ها شود. به همین خاطر، اگر درزگیر مخزن نشتی دارد درزگیر و یاتاقان ها را هر دو با هم تعویض کنید. توجه داشته باشید که این قسمت از تعمیر ماشین لباسشویی راحت نیست و کمی پیچیده است، و نیاز به باز کردن بیشتر قطعات ماشین لباسشویی می باشد.

درزگیر درب ماشین لباسشویی-

درزگیر درب ماشین لباسشویی

ممکن است درزگیر درب ماشین لباسشویی پاره شده باشد و باعث نشتی آب از این درزگیر شود. اگر درزگیر درب دستگاه پاره شده است، آن را تعویض کنید.

مخزن متصل به لوله ی پمپمخزن متصل به لوله ی پمپ

مخزن متصل به لوله ی پمپ ممکن است پاره یا جدا شده باشد. اگر مخزن متصل به لوله پمپ آسیب دیده است، آن را تعویض کنید. قسمت آسیب دیده ی لوله را جدا نکنید و یا لوله را نکشید تا مجددا به پمپ اتصال یابد. کشیدن لوله، بر روی قسمت سالم باقی مانده از لوله کشیدگی ایجاد می کند و باعث پارگی و گسستگی ناگهانی لوله می شود.

لوله تخلیه لباسشویی-

لوله تخلیه لباسشویی

ممکن است لوله تخلیه نشتی آب داشته باشد. معمولا نشتی آب لوله ی تخلیه از محل اتصال بین پمپ و پشت ماشین لباسشویی می باشد. اگر ماشین لباسشویی از دیوار فاصله ی زیادی گرفته باشد، ممکن است لوله در مقابل دیوار سایش پیدا کرده و دچار نشتی آب شده باشد. لوله تخلیه را برای وجود نشتی آب بررسی کنید. اگر لوله تخلیه نشتی آب دارد آن را تعویض کنید.

مطالب مرتبط:

علت لرزش ماشین لباسشویی

نکات سرویس و تعمیر لباسشویی

چرا ماشین لباسشویی صدا می دهد؟

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top