skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

پر نشدن آب در ماشین لباسشویی به خاطر علت های ساده ای اتفاق می افتد که شاید نیازی به تعمیر ماشین لباسشویی با هزینه بالا نباشد. در این مقاله از تعمیرات سایت به سه دلیل اصلی پر نشدن آب در لباسشویی اشاره میکنیم.

بررسی ۳ علت پر نشدن آب در ماشین لباسشویی

شیر ورودی آب

شیر ورودی آب دستگاه باز می شود تا اجازه دهد آب وارد ماشین ظرفشویی شود. اگر شیر آب مسدود شده یا ایرادی داشته باشد، آب در ماشین ظرفشویی جریان نخواهد یافت. شیر های ورودی آب قابل تعمیر نیستند، اگر شیر ایراد داشته باشد، شما باید آن را تعویض کنید.

ورودی آب

سويیچ شناور

سويیچ شناور برای جلوگیری از سرریز شدن آب ماشین ظرفشویی به کار می افتد. اگر سويیچ شناور ایرادی داشته یا گیر کرده باشد، ممکن است از سرریز شدن آب ماشین ظرفشویی جلوگیری نکند. اگر سويیچ شناور ایرادی دارد آن را تعویض کنید.

مشکل از آب شهری (منبع آب)

با گذشت زمان، رسوبات کلسیم موجود در آب می تواند در منبع شیر آب یا در صفحه فیلتر کوچک درون شیر ورودی آب گرفتگی ایجاد کند. اگر شیر ورودی آب با رسوبات آب گرفته است، ماشین ظرفشویی به درستی پر نخواهد شد.

قبل از بررسی و هر نوع کاری بر روی قسمت های مربوط به آب، ابتدا منبع آب (فلکه اصلی آب) را ببندید. شیر آب را برای هر نوع گرفتگی ای بررسی کنید. علاوه بر این، فشار آب شیر را هم چک کنید.شیر ورودی آب برای کارکرد مناسب به حداقل ۲۰ پی اس آی (پوند بر اینچ مربع) فشار نیاز دارد.

مطالب مرتبط:

چرا ماشین لباسشویی صدا می دهد؟

بررسی علل تخلیه نشدن آب لباسشویی

علت لرزش ماشین لباسشویی

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top