skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تفاوت کولرگازی اینورتر و کولرگازی معمولی در خرید و تعمیر کولرگازی :

کولرگازی دستگاهی برای تولید هوای سرد، برخی اوقات تولید هوای گرم و تنظیم هوای محیط  می باشد که تعمیر کولرگازی نیز با توجه به مدل آن متفاوت است. با توجه به مشکلاتی که کولرهای آبی دارند و البته با پیشرفت تکنولوژی و تنوع محصولات امروزه کولرگازی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله به بررسی نکاتی در مورد تفاوت کولرگازی اینورتر و کولرگازی معمولی می پردازیم.

تفاوت کولرگازی اینورتر و کولرگازی معمولی
تفاوت کولرگازی اینورتر و کولرگازی معمولی

تفاوت ساختار کولرگازی در اتخاب و تعمیر کولرگازی :

  • تفاوت هایی در ساختار انواع کولرگازی وجود دارد که قیمت آنها بستگی به نوع استفاده ، توان خروجی و البته دیگر قابلیت های آن دارد. البته یکی از مهمترین تفاوت هایی که در بین انواع کولر گازی می باشد ، کولرگازی اینورتر و کولرگازی معمولی می باشد که تفاوت هایی در قیمت و البته تعمیر کولرگازی در این مدل ها وجود دارد.
  • قیمت انواع کولرگازی اینورتر به طبع زیادتر از کولرگازی های معمولی می باشد البته مصرف همین کولرگازی های اینورتر به دلیل استفاده از کمپرسور با دور متغیر از کولرگازی معمولی کمتر می باشد و همین مسئله تفاوت هایی در انتخاب و البته تعمیر کولر گازی ایجاد می کند.
  • یکی دیگر از تفاوت ها در تعمیر کولرگازی می باشد که هزینه و تخصص افراد مجرب را در بر دارد زیرا تعمیر کولرگازی اینورتر نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارد.
  • دیگر تفاوت کولرگازی اینورتر و کولرگازی معمولی در سرعت تولید هوای سرد می باشد و این مسئله نیز در انتخاب کولرگازی اهمیت زیادی دارد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نگهداری و تعمیر کولرگازی می توانید از مقالات و مطالبی که قبلا توسط کارشناسان تعمیرات سایت تهیه شده است استفاده کنید :

۱- تعمیر کولر گازی و رفع مشکلات آن در منزل

۲- تعمیر کولرگازی (اسپیلت)

۳- تفاوت کولر آبی و کولر گازی

۴- ۴ نکته برای کاهش مصرف برق کولرگازی

 

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top