skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

این مطلب قسمت دوم نکات مهم جهت نصب ، راه اندازی ، سرویس و تعمیر آبسردکن مجیک – Magic می باشد که توسط کارشناسان تعمیرات سایت تهیه شده است . همانطور که قبلا هم گفته شده بود مطالعه این مطالب تاثیر زیادی در روش های نگهداری و تعمیر آبسردکن دارد.

تعمیر آبسردکن مجیک

انواع آبسردکن ها و تفاوت آنها در شیوه نگهداری و تعمیر آبسردکن مجیک – Magic :

بهطور کلی آبسردکن ها در دو نوع رومیزی و ایستاده طراحی شده است . انواع رومیزی فضای کمتری را اشغال می کنند و دارای ارتفاع کمتری نیز هستند . آبسردکن های مجیک ایستاده که به فضای بیشتری نیاز دارند و از نظر نحوه آبرسانی به سه دسته منبع بالا ، منبع پایین و آبسردکن های متصل به آب شهری می باشند که افراد با توجه به نیازشان آنها را انتخاب و تهیه می کنند.

آبسردکن های بدون منبع (متصل به شیر شهری) :

آبسردکن ها مجیک بدون منبع که آب مورد نیاز مصرفی خود را از طریق اتصال به شیر آب شهری بدون واسطه دریافت می کنند و یکی از مزیت های این آبسردکن های مجیک می باشند. البته در نحوه سرویس و تعمیر آبسردکن مجیک – Magic نیز تفاوت هایی در این مدل ها وجود دارد. یکی از مزیت های این بسردکن ها نیاز نبودن به خرید و پرکردن منبع آنها می باشد . این آبسردکن های مجیک دارای فیلتر تسویه آب می باشند که باعث می شود آب گوارایی در اختیارتان قرار دهید. البته برای اینکه همیشه آب با کیفیت بالایی داشته باشید بهتر است فیلتر آن هر چند وقت یکبار (۳ الی ۶ ماه ) تعویض گردد تا علاوه بر دریافت آب با کیفیت بالا دستگاه بوی بد نگیرد و در نتیجه نیاز به تعمیر آبسردکن مجیک – Magic نباشد.

معمولا از این آبسردکن های مجیک در محلی استفاده می شود که دسترسی به شیر آب وجود داشته باشد و یا نیاز به جابجایی دستگاه و یا تغییر دکوراسیون نباشد.

یکی دیگر از تفاوت ها در ظاهر و کارایی آبسردکن ها می باشد که بستگی به نوع نیاز و مصرف انتخاب می شود. آبسردکن های ایستاده و آبسردکن های رومیزی .

آبسردکن های ایستاده به دو نوع یخچال دار و کابین دار تقسیم می شوند که آنها یی که یخچال دارند معمولا از منبع یکبار مصرف استفاده می کنند و آنهایی که فیلتر دارند از آب شهری استفاده می کنند.

آبسردکن های مجیک یخچال دار علاوه بر نگهداری برای قسمت آبسردکن باید مواردی در نگهداری یخچالشان نیز رعایت شود تا علاوه بر کارایی بالای دستگاه ، نیاز به تعمیر آبسردکن مجیک – Magic کمتر باشد.

آبسردکن های منبع دار :

این آبسردکن ها همیشه از منبع های یکبار مصرف استفاده می کنند و حتما باید برای دریافت آب با کیفیت بالا منبع آن را حتما هر بار تعویض کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

تعمیر آبسردکن مجیک

برای نگهداری و جلوگیری رسوب گیری و  تعمیر آبسردکن موارد زیر مهم می باشند :

۱- جهت جلوگیری از بروز مشکلات و رسوب دستگاه بهتر است فیلتر های دستگاه حتما هر ۳ الی ۶ ماه تعویض شوند.

۲- در صورتی که روزنه های فیلتر اشباع شده باشند و خاصیت پاکسازی خود را از دست داده باشند ، باعث خرابی شیرها و اجزای داخلی دستگاه می شود و در نتیجه نیاز به تعمیر آبسردکن مجیک – Magic بیشتر می گردد.

۳- گاهی اوقات آب داخل آبسردکن بوی بد می گیرد که اولین و اصلی ترین دلیل آن بستگی به کیفیت آب مصرفی و کیفیت قطعات فلزی در ارتباط با آب است و همچنین ماندگاری بیش از حد آب در داخل آبسردکن برای مدت طولانی نیز یکی دیگر از دلایل بوگرفتن آب داخل آبسردکن می باشد.

جهت مطالعه قسمت سوم از روش های نگهداری ، سرویس و تعمیر آبسردکن مجیک می توانید از لینک زیر استفاده کنید :

نکاتی برای نصب ، راه اندازی و تعمیر آبسردکن مجیک  (قسمت سوم)

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نگهداری و تعمیر آبسردکن می توانید از مقالاتی که توسط کارشناسان تعمیرات سایت تهیه شده است استفاده نمایید :

۱ – نکاتی درباره مراقبت و تعمیر آبسردکن
۲ – ۹ مورد برای نگهداری و تعمیر آبسردکن
۳ – نکات تعمیر آبسردکن
۴-  نکاتی درمورد بهداشت،نگهداری و تعمیر آبسردکن
1/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 7 Comments

  1. سلام یک آب سرد کن رومیزی مجیک گرفتم ولی offنمی کند علت چیه؟ مدام تو سرویس است آیا مشکل دارد؟

  2. سلام یک آب سرد کن رومیزی مجیک گرفتم ولی offنمی کند علت چیه؟ مدام تو سرویس است آیا مشکل دارد؟

    1. سلام دوست عزیز

      بله این مخزن موجود است و می توانید برای تهیه آن به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید.

      با تشکر

    1. سلام دوست عزیز

      بله انواع مختلف فیلتر وجود دارد که بستگی به انواع فیلتر کردن می توانید آن را تهیه نمایید.

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top