skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

برای عملکرد بهتر مایکروفر خود بهتر است نکات ساده و کاربردی این مقاله را در نظر بگیرید تا طول عمر ماکروفر شما بیش تر شده و کم تر نیاز به تعمیر ماکروفر پیدا کنید.از ماکروفر ها چندین مرتبه در روز استفاده می شود و به یکی از لوازم خانگی مهم در خانه ها و ادارات تبدیل شده است. پس با دانستن نکات استفاده از این دستگاه میتوانیم عملکرد بهتر مایکروفر را شاهد باشیم.

تعمیرات سایت متخصص در تعمیر لوازم خانگی در بیش از ۸۶ برند مطرح است و چنانچه نیاز به خدمات تعمیراتی دارید، می توانید با شماره های شرکت در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

برای عملکرد بهتر مایکروفر به نکات زیر دقت کنید:

ندادن ظروف فلزی در ماکروفر min•قرار ندادن ظروف فلزی و فویلی در عملکرد بهتر مایکروفر

 فویل آلومینیومی یا هر چیز فلزی دیگری را در ماکروفر خود قرار ندهید! مگر اینکه در راهنمای ماکروفر شما استثنائا قید شده باشد که قرار دادن چیز های فلزی درون این مدل خاص از ماکروفر شما مجاز می باشد، قرار دادن چیز های فلزی درون ماکروفر می تواند به دستگاه آسیب رساند،خطر آتش سوزی را در پی داشته باشد و به طور کلی دستگاه شما را از بین می برد.

فیوز ماکروفر-•چک کردن فیوز ها

اگر ماکروفر شما کار نمی کند، اولین چیزی که باید چک کنید فیوز آن می باشد. فیوز ها برای قطع کردن جریان الکتریکی در صورت شدت یافتن این جریان طراحی شده اند؛ این قطعات ایمنی از ماکروفر شما محافظت می کند، اما اگر فیوز دستگاه شما سوخته باشد، قبل از استفاه مجدد از ماکروفر باید تعویض شود.

ماکروفر•چک کردن جایگیری صحیح بشقاب گردان

بشقاب گردان ماکروفر که چرخش ندارد مشکل بسیار پیچیده ای نیست، اما ممکن است بر گرم کردن یکنواخت غذای شما تاثیر داشته باشد. اگر بشقاب گردان دستگاه شما به خوبی کار نمی کند، سعی کنید با راهنمایی آن را مجددا تنظیم کنید. همچنین وجود ذرات ریز یا مواد چسبنده ای که ممکن است مانع چرخش منظم بشقاب گردان شود را بررسی کنید. آب ولرم آغشته به ماده شوینده ممکن است تنها چیزی باشد که برای به کار انداختن مجدد بشقاب گردان ماکروفر خود نیاز داشته باشید.

 

بیش تر بخوانید:

• نحوه تست عملکرد ماکروفر

• چگونه از ماکروفر استفاده کنیم؟

•  دلایل روشن نشدن ماکروفر

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top