skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

تست عملکرد ماکروفر برای اطمینان یافتن از درست کار کردن دستگاه می باشد. شما می توانید یک سری تست های موثر را تنها در چند دقیقه انجام دهید. این کار به شما اجازه می دهد که اگر تایمر و قابلیت پخت دستگاه طوری که انتظار می رود، کار نکند، بتوانید مشکل را بیابید.

اگر تست های انجام شده ی بر روی ماکروفر رد شد، شما می توانید برای تعمیر ماکروفر خود اقدام کنید.

سه روش برای تست عملکرد ماکروفر

تست عملکرد ماکروفر با یه فنجان آب-

مرحله ۱ : تست عملکرد ماکروفر با یه فنجان آب

در روش اول از تست عملکرد ماکروفر یک فنجان مناسب برای قرار دادن در ماکروفر را پر از آب کنید. آن را درون ماکروفر خود قرار دهید. ماکروفر خود را بر روی حالت پخت “نرمال” ( نه کم و نه زیاد، اگر این کار انجام شدنی است) و تایمر را روی ۶۰ ثانیه تنظیم کنید. دکمه استارت ماکروفر خود را برای شروع به کار  دستگاه فشار دهید.

اگر ماکروفر شما به درستی عمل کرده باشد، آب درون فنجان همانطور که تایمر به پایان ۶۰ ثانیه نزدیکتر می شود باید شروع به جوشیدن کند.

تست عمکلرد ماکروفر با توجه به زمان پخت-

مرحله ۲: تست عملکرد ماکروفر با توجه به زمان پخت

دستورالعمل های روی مواد غذایی ای که قابل قرار دادن در ماکروفر هستند را بخوانید. هر چیزی را که می توان درون ماکروفر قرار داد، مثل خمیر پیتزای منجمد، یا یک ظرف سوپ، را انتخاب کنید. غذا را درون ماکروفر قرار دهید، تایمر را در حالت مناسب تنظیم کنید و پخت غذای خود را شروع کنید.

اگر غذای شما شروع به سوختن کرد، این بدین معناست که ماکروفر شما خوب کار نمی کند. برعکس این موضوع اگر تایم پخت توصیه شده تمام شد و غذای شما به طور کامل نپخته است، باز هم ماکروفر شما به درستی کار نمی کند.

تست حالت های پختمرحله ۳ : تست حالت های پخت

حالت پخت ماکروفر خود را فعال کنید و مراحل را یکی یکی از طریق دکمه های ال سی دی کنترل پنل اجرا کنید. برای مثال، وقتی دکمه ی پاپ کورن را فشار می دهید، ماکروفر شما باید تحت برنامه ی قبلی ای که برای پخت پاپ کورن به آن داده اید، شروع به پخت کند. ماکروفر را متوقف کنید و تنظیمات بعدی را ادامه دهید.

این کار برای اطمینان یافتن از اینکه سیگنال های ورودی بر روی ال سی دی یا با فشار دادن دکمه ها، راه خود را به سمت تراشه ی کنترل داخلی ماکروفر طی می کنند، می باشد. اگر دکمه ی خاصی درست جوابگو نیست، ماکروفر شما به درستی کار نمی کند.

مطالب مرتبط:

دلایل روشن نشدن ماکروفر

نشتی اشعه و خطرات ماکروفر

۴ علت جرقه زدن ماکروفر

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top