skip to Main Content
مرکز ارتباط سراسری مشتریان : ۰۲۱۴۵۴۳۷

روشن نشدن چراغ یخچال از مشکلات ساده ای است که در بیش تر مواقع نیازی به تعمیر یخچال شما نمی باشد. در این مقاله از تعمیرات سایت اقداماتی که در عیب یابی یخچالی که لامپ آن روشن نمی شود آورده شده است.

در صورت نیاز به خدمات تعمیر لوازم خانگی با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

راه حل های رایج برای روشن نشدن چراغ یخچال

 

قطعات چراغ یخچال

ممکن است کل چراغ یخچال ایراد داشته باشد. برخی از سازندگان قطعات چراغ یخچال را به صورت جداگانه نمی فروشند، و در عوض لازم است کل چراغ را با تمام قطعات مربوط به آن یکجا خریداری کنید.

سوختن لامپ یخچال-

سوختن لامپ یخچال

لامپ دستگاه ممکن است خاموش شده باشد. قبل از تعویض هر یک از قطعات دیگر مربوط به لامپ، خود لامپ را تعویض کنید.

سويیچ چراغ دستگاه

سويیچ چراغ دستگاه

برای تشخیص اینکه سويیچ چراغ دستگاه ایراد دارد یا خیر، با استفاده از یک مولتی متر تداوم عملکرد آن را تست کنید. اگر سويیچ چراغ به طور منظم کار نمی کند، آن را تعویض کنید.

سويیچ درب یخچال

برای تشخیص اینکه سويیچ درب یخچال شما ایراد دارد یا خیر، به کمک یک مولتی متر تداوم عملکرد آن را چک کنید. اگر سويیچ درب هنگام فعال بودن (بسته بودن درب) به درستی کار نمی کند، آن را تعویض کنید.

سوکت چراغ یخچال-

سوکت چراغ یخچال

برای تشخیص اینکه سوکت چراغ یخچال ایراد دارد یا خیر، به کمک یک مولتی متر برقراری جریان الکتریکی را در آن چک کنید. اگر سوکت برق دارد اما لامپ روشن نمی شود، این نشان دهنده ی این است که …

برد یا صفحه ی چراغ-

برد یا صفحه ی چراغ

ابتدا اطمینان یابید که برد یا صفحه ی چراغ به اندازه ی کافی ولتاژ دریافت می کند. اگر صفحه یا برد چراغ به مقدار کافی ولتاژ دریافت می کند اما چراغ یخچال روشن نمی شود، صفحه یا برد چراغ دستگاه را تعویض کنید.

 

مطالب بیش تر :

نحوه عملکرد یخچال

تعمیر آبسردکن یخچال

چگونگی تمیز کردن کویل یخچال

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top